12 Ekim 2018 Cuma

göle derneği

DUYURU
GÖLE KÜLTÜR VE SOSYAL DAYANIŞMA DERNEĞİNİN 2018 YILI OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI AŞAĞIDA YAZILI GÜNDEMLE 21.10.2018 TARİHİNDE VE SAAT :13.00 DE İZMİR 2 CADDESİ NO : 47/1 KIZILAY- ANKARA ADRESİNDE YAPILACAKTIR. ÇOĞUNLUK SAĞLANAMAMASI HALİNDE AYNI YER, SAAT VE GÜNDEMLE 28.10.2018 TARİHİNDE YAPILACAKTIR.
GÜNDEM
1. Açılış, yoklama, saygı duruşu, İstiklal Marşı’nın okunması
2. Divan heyetinin oluşturulması ve Divana toplantı tutanaklarını imzalama yetkisinin verilmesi
3. Yönetim ve Denetleme Kurulları faaliyet raporlarının okunması ve görüşülmesi
4. Yönetim ve Denetleme Kurullarının ayrı ayrı ibra edilmesi
5. Dernek tüzüğünde değişiklik yapılması
6. Yeni Yönetim, Denetim ve Dernek organlarının seçilmesi
7. Derneğin üyesi olduğu ARDAHAN DERNEKLER FEDERASYONUNDA derneği temsil edecek delegelerin seçilmesi,
8. Dilek ve temenniler
9. Kapanış.
TÜM ÜYELERİMİZİN KATILIMINI RİCA EDERİZ.
DERNEK YÖNETİM KURULU



#dernekler #org #dernek #stk
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post